F r u s t r a t i o n .

Nu tar jag upp min blogg igen, jag har varit alldeles för lat det senaste... Har hänt så mkt, men ändå så lite. Inte värt att skriva, och tiden att sätta sig ner och skriva har jag inte haft.

Nu är jag dock gött less på all musik. 3 av mina absoluta favoritband är bara bajs nu. Backyard Babies är ju ute på sin sista turné, Lizzy DeVine hoppade ju av Vains of Jenna för inte så länge sedan, och såg idag att Dani lämnar Babylon Bombs nu också. 2010 börjar som ett riktigt jävla skit år för min musik!

Tur att allt annat flyter på iaf, och nu är jag hundvakt om dagarna = en jävla massa motion min kropp behöver. Sötaste hundarna ever också! Aslan & Zipp. Kanske får se bild på dom någon dag, imårn skall jag sova borta, men kanske kan skriva ngt ändå, om någon nu läser igen...

Förresten, HJÄLP! Jag vill ha en ny header!
Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0