S i n g e l .

Jag har varken mobil eller en dator. Tur syster somnade redan klockan 8 idag så jag kan sno hennes ett par timmar... Jag tror jag varit nära på sammanbrott de senaste dagarna.
Jävla freak jag e...

Hur som, älskade Nikki har ju gått och blivit singel igen. Skall jag vara ärlig tycker jag det är fett nice, men sätter jag mig ner och tänker på det så inser jag ju mer och mer att jag inte är den som kommer efterträda, hur mkt jag än vill... Och Kat är nog den jag helst skulle vilja förlora mot. Går inte att undgå att de ändå var ett sjukt jävla vackert par ihop...
Artikel finns att läsa här...

Kommer bli massa farande, skrikande, hoppande och rockande den kommande månaden nu med både Dirty Dollars & Siphon Fuel. Väntar på ett svar, sen läggs ett schema upp.
Så jävla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0