S k i t K u l !

Vaknade av ett sms från André imorse... Han skrev att han suttit och snackat med Simon i telefon halva natten och Simon ville lämna CrashDiet nu. Jag var så nära på att grina, sämsta nyheten någonsin! Höll precis på att börja grina på riktigt när jag plötsligt insåg att det var 1 April. Jävla André! Han kunde hellre sagt att min syster blivit påkörv av en spårvagn eller ngt!

Kom hem från en lång dag med hundarna sen, och tyckte mig skymta Dregen på förkväll när jag zappade mellan kanalerna. Började dreggla lite lätt, men då visade de bild frammifrån och jag ser att det är ingen mindre en Patches (min tatuerare). Jag blev nästan lite beviken... Men skall till han om ca 1 vecka nu :) Jag är så jävla taggad!!

Lyssnade åter igen på Knappen och Hakims busrigning till Sara. Haha, den är så jävla bra! Lyssna själv, söta lilla Sara :)
NRJ WAKEUP CALL! Sara grundlurad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0